четвер, 26 березня 2020 р.

27 березня
Я досліджую світ
1. Попрацюй  із зошитом .
    Заповни календар спостережень.

2. Прочитай  вірш і визначте про що буде наш урок.

Здоровенькі були, любі друзі!
Доброго вам здоров’я!
Правда, чудові ці фрази?

Вони нас зближують з вами одразу.

Сьогодні ми будем досліджувати здоров'я. Поговоримо про здоровий спосіб життя.

З давніх-давен український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров’я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров’я: «Здоровенькі були!», «Дай, Боже, здоров’я!», «Доброго вам здоров’я!», «Бувайте здорові!», «Ходіть здорові!» та інші.
Ще за часів Київської Русі наші пращури цінували здоров’я, загартованість, спритність. Свою силу, винахідливість, кмітливість вони проявляли в іграх, забавах, які часто проводили у традиційні свята українців.

3. Познайомтися з охоронцями здоров'я.



    

Отже, здоровий спосіб життя — це дотримання режиму дня, правил гігієни, правильне харчування, заняття спортом, фізичною працею, загартування, відмова від шкідливих звичок.
4. Працюй з підручником. с.108. Досліди, які звички впливаютьна твоє здоров'я.
5. Запам'ятайДізнайся, чи добре ти знаєш правила здорового способу життя.


Ну, що відпочинимо? 

Немає коментарів:

Дописати коментар